Problemen met bestellen

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb  deze? nog niet ontvangen
Ons streven is om uw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Indien de transporteur een kaartje heeft achtergelaten, vindt u daarop een telefoonnummer waarmee u rechtstreeks contact kunt opnemen. Mocht u echter samen niet tot een oplossing komen of als er geen kaartje is achtergelaten, aarzel dan niet om contact op te nemen met Protexstore. Wij helpen u graag verder.

 

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen
Het  kan  voorkomen dat een bestelling in gedeelten wordt geleverd. U kunt dit verifiëren aan de hand van uw orderbevestiging(en).

Indien u twijfelt  of vragen heeft omtrent uw levering, staat het u vrij om te allen tijde contact op te nemen met Protexstore. Onze medewerkers staan klaar om u verder te assisteren.

 

Mijn Product is incompleet geleverd
Indien dit onverhoopt voorkomt, aarzel dan niet om met ons in contact te treden. Mogelijk is er een tekortkoming geweest bij onze transporteur of is uw pakket onjuist gesorteerd. We staan klaar om u te assisteren bij het vinden van een geschikte oplossing.

In de meeste situaties wordt er binnen 24 uur (1 werkdag?) een (na)levering geregeld. Mocht dit langer duren, zullen wij u direct op de hoogte stellen.



Kan mijn bestelling geannuleerd worden door Protexstore
Er zijn verschillende redenen waarom wij een artikel of bestelling kunnen annuleren. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer een artikel niet meer beschikbaar is of wanneer het om seizoensgebonden producten gaat.

We zullen altijd contact met u opnemen in deze situatie. Samen kunnen we onderzoeken of er een geschikt alternatief beschikbaar is.